Tuesday, July 2, 2013

DIA DI HUICIO


(Bon dia awe mainta dia 2 di Juli, 2013! Ayera mi a wordo spierta cu e letranan di nos “Blog” ta poco chikito y dificil pa lesa!  Ami a haci e un tamaño mas grandi.  Please laga mi sa si esaki ta mas mihor – mas fasil pa lesa.  Boso por manda nos boso reaccion na:  cjwmitesoro@gmail.com.  Nos tin mas cu 12,000 bishitantenan na nos blog, y esey ta encurasha nos. Tambe nos a wordo bisa cu no ta posibel pa comenta ariba nos blog. Ami no ta un gran sabio den computer, p’esey mi no sa e motib ey tampoco.  E “blogsite” ta ariba un “carrier di Canada”, pasobra ta na Canada nos a cuminsa e ministerio aki. Di tur manera comunica cu nos si e letranan aki ta fasil pa lesa.)
E FOTO: Ki nostalgia di temponan pasa ora mi tabata pisca nan na cantidad; mi tabata un piscador! E foto aki a wordo saca pariba e toren di lus. Nos tabata para wak con un piscador a bin fo'i hundo cu dos di nan na man!  Nos a combersa cu e maneer, y naturalmente a saca un foto como un memoria!
AWE nos kier mira Kico Scritura ta bias nos tocante e tema di "DIA DI HUICIO" - un topico serio, un tema cu nos no tin gana di pensa riba, corda papia. MA Scritura ta papia di dje. Pues, tuma bo Beibel, y sigui lesa y wak den bo propio Beibel loke ta scirbi pa nos.

Bes tras bes, nos ta wordo spierta den Scritura, cu lo tin un dia di huicio pa tur ser humano cu a biba ariba e mundo aki. Hebreonan 9:27 ta bisa nos lo siguiente: Hende ta destina pa muri un bes; y despues di esey enfrenta huicio (of huzgamentu). Ora Scritura ta menciona cu hende ta enfrenta huicio, e ta referi na tur hende cu lo biba ariba e mundo aki te na e final. Pues, esey claramente ta inclui cada uno di nos. Y huicio ta nifica simplemente pa ser huzga. Kico esey ke meen?

Amigonan di tur edad, e nificacion di huzgamento aki, ta scirbi pa nos den Scritura. Y pa nos sea franco, e parti mas importante pa cada un di nos, ta tumando lugar tur dia na tur parti di mundo, incluyendo nos Islanan di abla Papiamento. Den ki sentido e huzgamento ey por ta tumando lugar awe den henter mundo? E contesta ta masha cla mes den Scritura Santo cu nos ta yama Beibel. Laga nos lesa algun Scritura cu ta masha cla mes tocante e tema ey di huicio y huzgamento.

Den e Evangelio di Juan 5:24, nos ta lesa lo siguiente declaracion dor di Señor Jesus Su mes bisando, “Ami ta bisa boso e berdad, Kende cu tende Mi Palabra, y kere Esun cu a manda Mi, tin bida eterno, y lo no wordo condena: el a pasa over for di morto na bida. Mi ta bisa boso e berdad, un tempo ta bini y a bini awor, cu e mortonan lo tende bos di e Yiu di Dios; y esunnan cu tend’E lo biba.”  Den ki sentido nos por tende e bos di Señor awe? E contesta cla y sigur ta den e Evangelio. Pa e motibo ey Señor Jesus a manda e Apostelnan pa nan bai proclama e Evangelio den henter mundo na tur criatura. Pasobra den e Evangelio un husticia for di Dios ta rebela.Un husticia cu ta pa medio di fe pa fe, manera ta para scirbi: E hustu lo biba pa fe. Lesa Romanonan 1:16,17.

Aki un hende por haci e pregunta: Y con mi por ricibi e fe ey di cual Scritura ta papia? E contesta ta cla y sigur den Beibel cu ta bisa nos lo siguiente: Ki bunita ta e pianan di esunnan cu ta trece e bon noticia! Consecuentemente, fe ta bini via tendemento di e mensahe, y e mensahe ta wordo  tende (of scucha) mediante e palabra di Cristo. Anto e profeta Isaias a bisa hopi añanan prome: “Mi a wordo haya door di esunnan cu no a busca Mi; Mi a rebela Mi mes na esunnan cu no a puntra pa Mi.” Lesa Romanonan 10:1-21.

Amigo y amiganan di tur edad; e ta posibel cu algun cu ta lesando e mensahe cortico aki, nunca ni a pensa mes den puntra pa nos Señor y Salbador. Nos por ta simplemente satisfecho cu nos tin un asina yama religion como nos unico speransa pa despues di nos morto. Cu tur respet pa tur persona cu lesa e mensahe corto aki. Den henter Scritura no ta existi e nomber di un sistema religioso cu por salba un solo persona. E motibo ta cla y sigur revela na nos den e Palabra di Dios. Y e loke ta revela ta esaki: “No tin salbacion den ningun otro; pasobra bou di cielo no tin otro nomber duna na hende, pa medio di cual nos mester wordo salba.” Echunan 4:12

Awor siendo cu Señor a revela na nos asina cla y sigur, cu no ta existi salbacion den ningun otro nomber, kico nos ta gana si nos persisti den spera cu un dia nos ta den cielo tog, aunke cu nos rechasa Esun cu Señor nos Dios a duna como un sacrificio pa nos picanan! Pasobra ta para scirbi masha cla mes, cu Cristo Su mes a carga nos picanan den Su curpa ariba e crus. Pa nos libra di picanan, por biba pa husticia. Pasobra ta pa medio di Su heridanan nos a wordo cura. Anto con nos lo por scapa si nos neglisha un salbacion tanto grandi asina? Realmente Scritura ta menciona cu nos tabata mescos cu carnenan cu ta dwal, ma awor nos a bolbe cerca e Wardador y Cuidador di nos almanan. Pues, amigonan di tur edad, damanan y cabayeronan, Segun Scritura, e no ta cu cosnan pasahera manera plata y ora cu nos a wordo libra for di un sistema bano di biba cual nos a ereda di nos tatanan; ma pa medio di e sanger precioso di Cristo, manera di un lamchi sin falta y sin defecto. Esaki a wordo scohi prome cu e fundacion di mundo, pero tabata revela den e ultimo dianan aki pa nos bon. Ta pa medio di djE nos ta kere den Dios, Kende a lant’E for di morto, y a glorifik’E, di manera cu nos fe y speransa ta den Dios. Pasobra tur hende ta manera yerba, tur su gloria ta manera e flor di sabana; e yerba ta seca y su flor ta cai, pero e Palabra di Dios ta permanece pa semper. Amen y Amen. (Lesa 1 Pedro 1:13-25.  Te un otro mensahe.

No comments: