Friday, July 13, 2012

SPERANSA PA ESNAN SIN SPERANSA



“SPERANSA PA ESNAN SIN SPERANSA”

Pa esunnan cu lo keda na bida pa e dia ey, pronto aparentemente lo bai tin un Seminario masha special of sea extra ordinario. Y e proposito ta, pa esnan cu a perde speransa sabi cu tin speransa. Y e speransa menciona ta: “cu tin cura pa cancer”. Nos proposito den e mensahe corto aki, no ta pa desacredita e bon proposito di e Seminario ey. Ma nos ta haci uso di e oportunidad aki, pa recorda tur hende, cu ta existi ya for di miles di aña , curamento pa e cancer cu yama pica.

E problema grandi di e cancer cu yama pica ta, cu tur hende ta nace cu n’e for di barica di nos mama. For di e prome criatura cu a nace despues cu e prome pareha a wordo gaña pa e autor di e cancer aki, esta Satanas. Tur otro hende cu a nace despues ta nace cu e cancer aki cu yama:” PICA”.

Scritura ta absolutamente cla y persistente cu tur hende ta nace cu e cancer aki, cual su final ta morto. Pero danki na Señor nos Dios y Tata Todopoderoso pa Su amor inexplicabel, Kende for di e mes un momento cu e prome hendenan a cai den pica, a duna e promesa di un Salbador, Kende lo pachura e cabes di Satanas cu a introduce e cancer di pica den mundo cual a afecta tur hende te ariba e dia di awe cu nos ta scirbiendo e mensahe aki. Y e Salbador aki ta Su Yiu stima, Su unico Yiu cu ta nos Señor y Salbador JesuCristo. E ta e unico cu a nace sin e cancer cu yama pica. Pasobra El a nace pa e poder di Dios mediante e Spirito Santo door di un señorita of sea un birgen cu yama Maria. Pa e motibo ey, e criatura ey na cual Maria a duna lus, ta wordo yama “E Yiu di Dios”. Pero kico ta e motibo pa cual Dios, e Tata a haci esey?

Amigonan di tur edad, danki na Señor nos Dios cu e motibo pakico Señor a haci tal sacrificio ta para scirbi hopi cla den Beibel, pa nos por lesa for di dje directamente. Y e motibo berdadero pakico Señor nos Dios y Tata a haci e sacrificio tanto grandi asina ta: cu El a stima humanidad asina tanto, cu El a duna Su unico Yiu, pa tur cu kere den djE no bai perdi, ma tin bida eterno. Pasobra Dios no a manda Su Yiu den mundo pa condena e mundo, pero pa salba e mundo. Anto e ta spierta cada uno di nos bisando: Esun cu kere den e Yiu, no ta condena, pero kende cu no kere ta condena caba, pasobra e no a kere den e nomber di Dios Su Unico Yiu.

Anto Scritura ta sigui spierta nos bisando: Esaki ta e sentencia of verdicto, cu Lus a bini den mundo, pero hende ta stima scuridad na lugar di lus pasobra nan obranan of echunan ta malo.  Cada un cu ta haci loke ta malu ta odia e lus, y lo no bini na e lus, pasobra e tin miedo cu su  echunan lo wordo exponi. Ma esun cu ta biba pa medio di e berdad ta bini den e lus, pa asina por wordo mira claramente, cu loke el a haci a wordo haci mediante Dios.

Pa conclui e mensake cortico aki, nos por bisa cu ningun di nos ta tuma e enfermedad di cancer na un manera leviano. Pero mira con nos ta comporta cu e cancer di pica. Mira con nos ta propaga e cancer di inmoralidad publicamente sin ni un tiki di berguensa. Of e cancer di rebeldia contra nos mayornan, y contra autoridadnan. Of nos actitud pa cu e Evangelio bendiciona di Dios. Amigonan stima pa kende Cristo a duna Su bida, y cu Dios a lant’E for di morto. Ta pa nos por haya pordon di pica y bida eterno, El a haci esey! Pa nos cu tabata biba sin speransa, por tin awor e speransa di bida eterno cual e Dios cu no por gaña a priminti na nos. Y ta imposibel pa E gaña. Repenti awe, y pone bo fe den e Yiu di Dios; pasobra “E TA NOS UNICO SPERANSA”.     




No comments: